iwiw

Nagy kontrasztú változat

Könnyen érthető formában

Figyelem! Új ablakban nyílik meg. PDFNyomtatásE-mail

Rehabilitáció a látás- és hallássérültekért!

 

Siketvak személy: akinek látása és hallása egyszerre rossz!

 

 

Az élet során romolhat látás vagy hallás. Ha az ember érzi, nem lát vagy nem hall jól,
kell segítséget kérni:
REHABILITÁCIÓ

Rehabilitációban segítenek újra megtanulni egyedül élni.

A tanulás ingyenes mindenkinek!
Milyen dolgokat tanulhatnak meg?

Elemi rehabilitáció terület:

Szociális és

életviteli támogatás

Segítenek pénzhez jutni,

orvosi ügyeket intézni.

Hétköznapi ügyintézésben segítenek (Posta, bank).



Pszichológiai

segítségnyújtás

Sokszor az ember szívesen beszél gondolatokról.

Itt segítenek és meghallgatnak, tanácsot adnak.


Funkcionális látás-

és hallásvizsgálat

Megvizsgálják szemet, fület.

Segítenek, mivel lenne könnyebb látni, hallani,

munkát végezni, önállóan élni.


Mindennapos tevékenységek

újratanulása

Ha romlik látás, segítenek megtanulni önálló életet élni:

felöltözni, mosakodni, fogat mosni.

Segítenek megtanulni házimunkákat egyedül csinálni: mosogatni, főzni, takarítani.



Braille írás, olvasás

Aki nem lát, az ujjával tud olvasni domború lapon (Braille).

Ha romlik látás, lehet megtanulni olvasni ujjal

domború betűket.


Kommunikációs

készségfejlesztés

Segítenek, ha nehéz a beszéd másokkal.

Megtanítanak kézbe jelelni, kézbe írni.

Segítenek jobban beszélni, ha hallókészülékkel  hall az ember.


Számítástechnikai eszközök

használatának tanítása

Számítógép segít kapcsolatot tartani emberekkel.

Megtanítanak használni számítógépet.


Foglalkozási rehabilitáció terület:

 

Ha szeretne dolgozni,látás és hallássérült ember, itt segítenek megtalálni a munkát.

Felmérik, mit tud csinálni egyedül: olyan munkát keresnek, amit el tud végezni.

 


 


Segítségnyújtásért nem kell fizetni!

Jelnyelvi tolmács vagy kommunikációs segítő  tud mindig segíteni megérteni a tanulást.

 

www.siketvakrehab.hu

 

1111 Bp. Kende u. 12.

06-1-209-5829

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

SEO by Artio
Találkozzunk a Facebook-on!